niedziela, 6 września 2015

Wstęp

Witajcie :3
Witam Was na moim nowym blogu, na którym będę zamieszczać opowiadanie. Na początek zapraszam do zapoznania się z kilkoma wieloma faktami o mnie.





  1. Mam na imię Magda;
  2. 11 lat;
  3. Ciemna blondynka;
  4. Miodowe oczy;
  5. Szczupła;
  6. Czytam dużo blogów o koniach;
  7. Lubię oglądać Heartland;
  8. Na wakacjach farbowałam włosy xD;
  9. W szkole nie lubię muzyki, plastyki, techniki i muzyki, choć mam dobre oceny :D;
  10. Na zakończenie czwartej klasy (przed wakacjami) miałam średnią 5.45;
  11. Bloguję już bardzo długo;
  12. Chciałabym pojechać do Wiednia;
  13. Jestem śmiała i odważna;
  14. Nie lubię pierogów;
  15. Uwielbiam spaghetti!;
  16. Kocham truskawki i arbuzy;
  17. Jabłko i gruszka to nie takie banalne połączenie xD;
  18. Mieszkam na wsi;
  19. Mamy dwie krowy, kury, kaczki, świnię, dwa psy i koty ^^
  20. Najbardziej na świecie kocham konie.
  21. Moim ulubionym kolorem jest fioletowy ^^
  22. #SWAG
  23. Ostatnio często mam takie momenty, gdy chciałabym po prostu uciec gdzieś gdzie nikt mnie nie znajdzie.
  24. Jak byłam mała uwielbiałam gepardy i gołębie ^^
  25. Moją ulubioną rasą koni są andaluzy,
  26. Maść to siwa jabłkowita ^^
  27. Uwielbiam lato, bo mam wtedy urodziny
  28. 20 lipca
  29. Kocham też zimę i wiosnę <3
  30. Nie lubię jesieni. Jest tak smutno :c
  31. Przeczytałam cały Heartland i Harry'ego Pottera.
  32. Czytam teraz Felix, Net i Nika
  33. Startuję w konkursie polonistycznym i nie tylko
  34. Mam turkusowe słuchawki...
  35. ...jak i okulary.
  36. Mam laptop SAMSUNG RV510
  37. I telefon Alcatel ONETOUCH Pop C7
  38. Jak piszę dużą literę, używam Caps Looka, nigdy Shifta ^^
To chyba tyle... Do zobaczenia, kochani!

2 komentarze:

  1. Uuuuuuu..... Jesteś taka SWAG? XD
    Szkoda że się jeszcze szablonu nie doczekałaś.... Taki nudny wygląd na razie. Ale bedzie lepiej!
    Zaraz się biorę za czytanie wszystkiego dokładnie, ale na razie mam sporo spraw (pojechałabym na Wólkę-naszło mnie na bazę), m.in. namawianie mamy na kupienie mi horrorowej mangi :P
    I, jeszcze jedno: Ewa powraca, chyba już setny raz, ale tym razem chyba na tumblrze :)
    Więc, biorę się za robotę! Papatki!
    Twoja BFF
    Ostanio nazywana Effa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wredny... wredny... mięsny bakłażanie!
      Jak możesz nie odzywać się do mnie przez TRZY, powtarzam TRZY miesiące!
      Siadaj do kąta, jedynka!
      Twój zeszyt uwag jest już chyba caaaały wypełniony, a aktywność z matematyki - same jedynki.
      *Matematyka ponad wszystko*
      Zeszyt uwag mogę ci wysłać pocztą, jak chcesz, ale dziennik mogą obejrzeć TYLKO twoi rodzice na spotkaniu wychowawczym.
      W Jorvik byłabyś jeszcze niepełnoletnia, prawda? Poinformuj swojego dorosłego brata, żeby przyszedł na spotkanie, bo coś masz za dużo dni opuszczonych...
      Prosimy poinformować NA E-MAIL (podany w zakładce o autorce, najlepiej na INTERIĘ) kiedy przyjedzie pani do szkoły, to znaczy do śpiących (wiesz, o kim mówię).
      Prosimy o usprawiedliwienie twoich nieobecności na adres:
      arena.caballo@interia.pl
      Podpisano
      Wielki Inkwizytor
      Magdalena Huk

      Usuń

Dziękuję za obserwacje i komentarze.
Jeśli mam czas, odwiedzam każdy blog, o którym napiszesz w komentarzu.
Prosiłabym, abyś nie pisał/a komentarza typu: „Fajny blog, wpadnij na mój”, „Obserwuję, wpadnij na mój”, bo to świadczy o tym, że chcesz się zareklamować.

Szablon